طرز تهیه قارچ سوخاری

قارچ سوخاری یک نوع پیش غذای پرطرفدار و فوق العاده خوشمزه است. امروزه قارچ سوخاری و سیب زمینی سرخ کرده در رستوران ها و فست فوت ها یک پیش غذای نوین و معروف محسوب می شود.

قارچ سوخاری به روش های مختلفی درست می شود. ما در این آموزش، قارچ سوخاری خانگی در تابه و فر را آماده کرده ایم.

به هر حال اگر با طرز تهیه قارچ سوخاری آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه قارچ سوخاری را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این قارچ سوخاری خوشمزه را درست کنید.

 

املت قارچ از جمله غذاهای خوشمزه و پرطرفداری است که درست کردن ...

مواد لازم قارچ سوخاری
قارچ ۱۰ عدد
آرد سفید  ۴ قاشق غذاخوری
نشاسته ذرت  ۲ قاشق غذاخوری
بیکینگ پودر  یک سوم قاشق مرباخوری
نمک یک سوم قاشق مرباخوری
آرد سوخاری  به میزان لازم

۰ نظر ۰

جملات زیبا و دلنشین

میان آرزوی تو ومعجزه خداوند، دیواری است به نام اعتماد.

پس اگر دوست داری به آرزویت برسی با تمام وجود به او اعتماد کن.

هیچ کودکی نگران وعده بعدی غذایش نیست زیرا به مهربانی مادرش ایمان دارد. ای کاش ایمانی از جنس کودکانه داشته باشیم.

 

********************************

وقتى سکوت مى آید حتى یک فکر نیز برجاى نمى ماند. کسى که به درون مى نگرد، ناگهان نگاه کردن خویش را فراموش مى کند.

دو نوع سکوت وجود دارد. اول: سکوتى که شما آن را در خود پرورش مى دهید، و دیگر سکوتى که خود مى آید.

سکوت باید از عمق هستى تان بیرون بجوشد. و از بیرون به درون شما تحمیل نشود.

بلکه برعکس از درون به بیرون فوران بزند. یعنى از مرکز هستى به سوى فضاى بیرونى جارى شود. و این پدیده اى کاملاً متفاوت از سکوتى است که خود ایجاد مى کنید.

 

Image result for ‫جملات زیبا و دلنشین‬‎

۰ نظر ۰

طرز تهیه مارشمالو

مواد لازم برای مارشمالو

 مارشمالو
مارشمالو
ژلاتین :3 قاشق غذاخوری
آب سرد :یک فنجان
شکر دانه ریز :2 فنجان
شربت غلیظ شده یا عسل :1/2 پیمانه ( 120 میلی لیتر )
نمک :1/4 قاشق چایخوری
سفیده تخم مرغ بزرگ :2 عدد
عصاره وانیل :یک قاشق غذاخوری
پودر قند :1/3 فنجان
نشاسته ذرت :3 قاشق غذاخوری
 
 شیرینی
 

۰ نظر ۰

اسامی عجیب و غریب در منوی رستوران ها و کافی شاپ ها!

 اسم های عجیب در منوی رستوران ها و کافی شاپ ها

باشگاه خبرنگاران:اسامی عجیب و غریب در منوی رستوران ها و کافی شاپ ها به مرحله ای رسیده که تا زمان خوردن آن متوجه نمی شوید چه چیزی سفارش داده اید.اسامی عجیب و غریب منوی کافی شاپ

اسامی عجیب و غریب منوی کافی شاپ

 

در حالی که به تازگی و بعد از تلاش های فراوان، تحقیقات درباره تفاوت «موکا»، «اسپرسو»، «قهوه ترک» و «قهوه فرانسه» به پایان رسیده بود، با معضل جدیدی روبه رو شدم و آن «دمنوش دلبر»، «نوای سحرآمیز»، «باغ وحش شیشه ای»، «در انتظار گودو» و ... در منو های جدید بعضی از کافی شاپ ها و رستوران هاست. 

  

۰ نظر ۰

طرز تهیه پاپ کورن خانگی

طرز تهیه پاپ کورن خانگی : پاپ کورن یا همان پف فیل یا ذرت بو داده شده را همه میشناسیم. پاپ کورن خیلی سریع آماده میشود و طرز تهیه آن هم بسیار ساده هست و وسایل زیادی هم نمیخواد و یکی از تنقلات خوب و خوشمزه میتونه باشه، برای تهیه پاپ کورن خانگی در ادامه با ما همراه باشید.

طرز تهیه پاپ کورن خانگی

۰ نظر ۰

درمان میگرن با دارو و عوارض آن

درمان میگرن چیست؟ چگونه و با چه دارویی رفع می شود؟

میگرن سردرد تپش دار است و می تواند موجب حالت تهوع، استفراغ، نورگریزی و صدا ترسی گردد. ساز و کار دقیق میگرنناشناخته است اما برخی از پزشکان معتقد هستند این بیماری ناشی از اختلال در اعصاب و رگ های خونی رخ میدهد. درمان میگرن

درمان میگرن

ابتلا به این درد می تواند بسیاری از کار های روزانه را به تاخیر بیاندازد و کیفیت زندگی را به شدت کاهش دهد. از همین روی افراد مبتلا به این بیماری سعی در شناخت راهکار هایی دارند که به درمان سریع این بیماری بیانجامد،از این رو در ادامه به معرفی برخی از داروهای میگرن و عوارض آنها میپردازیم.

برخی از این داروها را میتوانید بدون نسخه پزشک تهیه کنید و تعدادی از آنها باید حتما با نسخه پزشک تهیه و استفاده شود.

درمان میگرن

 

۰ نظر ۰

رژیم غذایی افراد دیابتی

رژیم غذایی مناسب به افراد دیابتی کمک زیادی میکند, آن ها با تغذیه مناسب میتوانند میزان تزریق انسولین را کاهش دهند.افراد دیابتی

افراد دیابتی

رژیم غذایی و ورزش در کنار یکدیگر، می توانند به افراد دیابتی کمک کرده تا میزان نیاز آن ها به مصرف قرص یا تزریق انسولین کاهش یابد.

۰ نظر ۰

مواد غذایی شادی آور

برای شادابی و نشاط خود از این مواد غذایی مصرف کنید.

کمبود برخی مواد مغذی در بدن ممکن است باعث ضعف عمومی، افسردگی و نیزخستگی در بدن شود که این امر به دلیل دریافت نکردن و نامناسب بودن بعضی از مواد غذایست.

سوءتغذیه در همه سنین به چشم می خورد که دلایل مختلفی دارد. 

مواد غذایی

مثلا غذایی مثل سوسیس تخم مرغ و کالباس، که صبحانه مورد علاقه خیلی ازافراد است، دارای نیترات فراوانی است و مصرف آنتی اکسیدان در بدن را برای دفع نیترلتبالا می برد.و به جای اینکه اول صبح با نشاط تر باشید، کسل هستید.

توصیه میشود برای رفع خستگی و نشاط بیشتر ، از نان جو ، و عدس که حاوی ترکیباتی مثل کربوهیدرات ، فیبر و پروتئین هستند استفاده کنید.عدس را به شکل عدس پلو و یا عدسی مصرف کنید چون اسید فولیک بالایی دارد.

 

 شادی

۰ نظر ۰

توصیه های مهم متخصصین برای حمام کردن خانم ها

هرگز کف حمام ننشینید

حمام به دلیل آنکه محلی دور از تابش آفتاب و فضایی پررطوبت است، جای مناسبی برای رشد و تکثیر انواع قارچ به شمار می رود. این قارچ ها اگرچه برای مردان هم خطرناکند اما برای دختران و زنان می توانند خطرناکتر باشند و احتمال بیماری زایی در آنها بیشتر باشد. از توصیه هایی که در ادامه آمده برای استحمام بهداشتی غافل نشوید.حمام

حمام

همه ما میدانیم که اندام تناسلی خانم ها از آقایان حساس تر است و در حمام در معرض قارچ و عفونت قرار دارد و احتمال بروز انواع عفونت ها در حمام برای خانم ها بسیار بیشتر است. بنابراین باید به نکات سلامت و بهداشتی توجه کرد.

متخصص زنان و زایمان و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران میگوید:چند وقت پیش خانمی با وزن بالا با بیماری قارچی به من مراجعه کرد. یکی از سوال هایی که از او پرسیدم این بود که در حمام روی صندلی می نشیند یا کف حمام؟

 

پاسخ مشخص بود؛ به دلیل وزن بالا تحمل ایستادن نداشت و چون عادت به حمام طولانی داشت، کف حمام می نشست و اکثر اوقات نیز حمام عمومی می رفت. برایش توضیح دادم که حمام آفتاب نمی خورد و محیطی مرطوب و مستعد رشد قارچ است و نشستن کف حمام یا لب استخر یا حوضچه های آب گرم یا حتی داخل وان، مخصوصا در اماکن عمومی می تواند باعث انتقال عفونت ها به دستگاه تناسلی شود.

 

توصیه اکید دارم که خانم ها و دخترخانم ها ایستاده حمام کنند و اگر زمان حمام طولانی است یا به دلایلی می خواهند بنشینند، صندلی یا چهار پایه ای داشته باشند و قبل از نشستن حتما ابتدا آن را با آب جوش بشویند. اگر از وان یا توالت فرنگی، مخصوصا در محیط های عمومی یا هتل ها استفاده می کنند، حتما قبل از استفاده آن را با محلول های ضدعفونی کننده پاک کنند زیرا بیماری های قارچی جزو شایع ترین بیماری هایی است که از محیط حمام می تواند منتقل شود و علائم آن ترشحات سفیدرنگ همراه خارش و سوزش است.

۰ نظر ۰

یک قاشق عسل با یک دنیا خاصیت

خواص عسل در بخش دارویی ، درمانی و زیبایی

عسل مایعی شیرین است، که توسط زنبورها از شهد گلها ساخته می شود. عسل از لحاظ رنگ و شفافیت طبقه بندی می شود، مانند عسل کهربایی طلایی رنگ که اغلب مقداری قیمت بیشتری از انواع تیر طرح خود دارد. عطر و طعم خاص عسل، با توجه به نوع گل هایی که از آن شهد به دست آمده است، متفاوت است.خواص عسل

خواص عسل

هر دو نوع عسل خام و پاستوریزه در دسترس همگان است. عسل خام به طور مستقیم از جدا شده و بسته بندی می شود و البته به همان میزان حاوی مقدار کمی مخمر، موم و گرده خواهد بود. این باور وجود دارد که مصرف عسل خام به حساسیت های کمک می کند. عسل پاستوریزه شده گرما داده شده است و ناخالصی های آن گرفته شده است.

عسل حاوی مقدار زیادی موادی مانند مونوساکاریدها، فروکتوز و گلوکز حدود 70 الی 80 درصد قند می باشد که شیرینی آن را فراهم می کند. عسل همچنین از ویژگی های ضد عفونی و ضد باکتریائی برخوردار است. علم پزشکی مدرن در صدد است تا از عسل در بهبود زخمهای مزمن و مبارزه با عفونت استفاده کند.

حقایقی درباره عسل!

عسل از پنج هزار سال پیش برای امور استفاده می شده است. عسل می تواند جایگزین قند در وعده های غذایی باشد که یک انتخاب بهتر است. عسل را به کودکان زیر یک سال ندهید.

ویژگی های عسل :

یک قاشق سوپ خوری عسل شامل 64 کالری، 17/3 گرم قند و عاری از فیبر، چربی و پروتئین است.

استفاده از عسل فراوری شده و و بدون قند می تواند منجر به فواید طولانی مدت شود. عسل به اثرات تسکین دهنده مواد آنتی اکسیدان و ضد میکروب شناخته شده است. همچنین عسل حاوی مواد معدنی مانند آهن، کلسیم، فسفات، سدیم، کلر، پتاسیم و منیزیوم است.

مشخصات ارائه شده در ادامه بخش سلامت نمناک نشان دهنده مواد تشکیل دهنده عسل است.

38/2 درصد فروکتوز

31/3 درصد گلوکز

7/1 درصد مالتوز

1/3 درصد سرکاری

17/2 درصد آب

1/5 درصد قندهای پیچیده

0/2 درصد خاکستر

3/2 درصد مواد دیگر

مقدار کمی از حالت اسیدی عسل به ممانعت از رشد باکتری ها کمک می کند در حالیکه اجزای آنتی اکسیدانی آن، رادیکال های آزاد و بیماریهای مرتبط با آن را از بین میبرد.

ویژگی های فیزیکی عسل با توجه به گل ها و آبی که از آن تهیه شده است، متفاوت است.

۰ نظر ۰