مثل آب خوردن جوش زیرپوستی را درمان کنید + نسخه

چگونه از شر جوش های زیر پوستی خلاص شویم؟

درمان جوش های صورت گاهی نیازمند دوره درمان طولانی و صبر زیاد است اما همیشه راه های ساده تر و گاهی سریعتر برای درمان هست که طب سنتی یکی از این راه هاست.پس برای خلاص شدن از شر جوش های زیر پوستی صورت و بدن تان ادامه این بخش از سلامت پوست نمناک را به خوبی مطالعه کنید و برای تهیه مواد اولیه روش های درمانی کافیست سری به عطاری محلتان بزنید.

۰ نظر ۰

داروی هیوسین را کِی و چطور استفاده کنیم؟

عوارض و تاثیرات درمانی داروی هیوسین

  • نام ژنریک:هیوسین ان بوتیل بروماید
  • نام لاتین:Hyoscine N-Buthyl Bromide
  • نام تجاری:Buscopan

۰ نظر ۰

آموزش های سیر تا پیاز تلگرام

نحوه ی ساخت گروه، سوپر گروه و کانال

گروه: گروه ها معمولاً برای جمع های خانوادگی و دوستانه کاربرد داشته و می توانید تا 200 نفر را به آن ها اضافه کنید. امکان به اشتراک گذاری فایل، تصویر، ویدئو و گیف نیز در این گروه ها وجود دارد. برای ساخت گروه کافیست در مرحله نخست وارد تلگرام شوید. با ورود به برنامه، از منوی کشویی (عکس پایین) گزینه New Group را انتخاب کنید.

همچنین می توانید از بین مخاطبین به دلخواه افرادی را به گروه اضافه نمایید. در آخر نیز به قسمت وارد کردن اطلاعات گروه خواهید رسید. در این بخش قادر هستید برای گروه نامی در نظر بگیرید و برایش عکسی انتخاب کنید.

اما پس از ساخت گروه، شاید دوست داشته باشید از کمک چند نفر دیگر برای گرداندن آن استفاده نمایید. برای افزودن مدیر جدید به کانال کافیست وارد گروه شده و قسمت بالایی صفحه (جایی که تصویر گروه قرار دارد) را لمس کنید.

سپس روی آیکن سه نقطه کلیک کنید و روی Set Admins ضربه بزنید. حالا می توانید از بین مخاطبین خود هر تعداد نفر که بخواهید را به عنوان مدیران گروه در نظر بگیرید.

با عموکاری همراه باشید

۰ نظر ۰

بیوگرافی امیرعباس گلاب + عکس

امیرعباس گلاب خواننده سبک پاپ و راک است

امیرعباس گلاب

تولد: ۲۴ آبان ماه ۱۳۶۵

ملیت: ایران

سبک‌(ها): پاپ و راک

ساز(ها): گیتار و پیانو

زمینهٔ فعالیت: خواننده و آهنگساز

امیرعباس گلاب که در ۲۴ آبان سال ۱۳۶۵ در تهران متولد شد و از سن ۷ سالگی موسیقی را با آواز سنتی نزد پدر خود شروع کرد وی ۱۴ سال بیشتر نداشت که نواختن گیتار را آغاز کرد و گرایش به سبک پاپ و راک آورد.

وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

بیوگرافی امیرعباس گلاب + عکس

بیوگرافی امیر عباس گلاب خواننده

۰ نظر ۰

چگونه افراد عالی استخدام کنیم؟

یکی از دغدغه‌های کارآفرینان و مدیران کسب‌وکارها جستجو و پیدا کردن کارمندان عالی و درجه‌یک برای کسب‌وکارشان است در اغلب موارد به دلیل اینکه فرد مناسبی برای انجام یک کار پیدا نمی‌کنند ناچار فردی معمولی باقابلیت‌های متوسط را استخدام می‌کنند و همین کار ابتدا باعث افت کیفیت انجام کارها توسط فرد می‌شود و هم اینکه کیفیت کار کل تیم و مجموعه را پایین می‌آورد و درنهایت کسب‌و‌کار افت می‌کند، برای هر جایگاهی در کسب‌وکار حتماً افراد عالی و درجه‌یکی وجود دارند اما سؤال اینجاست که چطور این افراد را پیدا کنیم و چطور آن‌ها را استخدام کنیم؟

۰ نظر ۰

16 روش درمان درد های شدید معده در خانه !

16 راه اثبات شده برای از بین بردن معده درد ، دل درد و اسپاسم

تقریبا هر کسی دل درد رو حداقل یکبار تجربه کرده و برای بعضی از ادمها دل درد چیزی است که زیاد اتفاق می افتد.اگر شما دل درد دارید احتمالا دلتون میخواد که هر چه سریعتر از شرش خلاص بشید. حتی دل دردهای کوچک هم ازار دهنده هستند و میتوانند تمرکز کردن شما را دچار مشکل کنند ، اینکه از شر دل درد خلاص بشید کار سختی نیست. با چند تا راهکار در خانه میتوان این کار را انجام داد به خواندن این بخش از سلامت نمناک ادامه بدهید تا یاد بگیرید که چگونه میتوان این کار را انجام داد.

درمان-درد-معده

۰ نظر ۰

خواص سیاه دانه و درمان 1000 درد با “سیاه دانه”

تمام خواص و فواید سیاه دانه

سیاه دانه چه خواصی دارد که اینقدر توصیه می شود تا از آن در برنامه غذایی خود حتما استفاده کنید. در این بخش از مجله سلامت نمناک قصد داریم شما را با کاملترین لیست خواص سیاه دانه و فواید روغن سیاه دانه و درمان های طب سنتی با سیاه دانه و عسل آشنا کنیم.

سیاه دانه چیست؟

سیاه دانه طعمی تلخ دارد و به عنوان ادویه در مواد غذایی به خصوص ترشیجات استفاده می شود.این دانه بومی جنوب غربی آسیاست و از قدیم به عنوان ضد انگل، ضد باکتری و مسهل استفاده می کردند. مصرف سیاه دانه برای زنان شیرده مفید است زیرا باعث افزایش ترشح شیر می شود. نام های دیگر سیاه دانه، سیاه تخمه، سرنیچ سیاه، سنوخ سیاه، کمون اسود، شونیز، شونوز و کمون هندی است.

سیاه-دانه

۰ نظر ۰

تاثیر داروی سورامین بر اوتیسم

امیدی تازه در درمان اوتیسم

این مطلب بر اساس مقاله ای با عنوان "دوز پایین داروی سورامین برای اختلال اوتیسم ، یک بررسی کلینیکی اتفاقی و محدود" که در سال 2017 انجام شده نوشته شده است و برای اطلاعات بیشتر می توانید به منبع که در پایین ذکر شده و اصل مقاله که در انتها قرار داده شده رجوع فرمایید.

تاثیر داروی سورامین بر اوتیسم

۰ نظر ۰

نکاتی درباره بهداشت روان

 

 

هیچ انسانی در برابر بیماری های روانی مصونیت ندارد. پیشگیری از پیدایش بیماری های روانی و سالم کردن محیط روانی از ضروریات اولیه تامین بهداشت روانی محسوب می شود. بهداشت روانی فقط به تشریح علل اختلالات نمی پردازد، بلکه پیشگیری ناراحتی های روانی به معنای وسیع آن به منظور جلوگیری از وقوع بیماری های شدید روانی را دنبال می کند. بهداشت روانی دارای اصولی است که می توان به اختصار به انها  اشاره کرد.

۰ نظر ۰