هدیه تهرانی به عنوان جدیدترین عضو بازیگران سریال هم گناه انتخاب شد

بازیگر جدید سریال همگناه :

هم گناه سریال جدید مصطفی کیایی به نویسندگی برادرش محسن کیایی و علی کوچکی است که با بازی چهره های مشهور دنیای هنر به زودی جلوی دوربین میرود.صفحه رسمی سریال هم گناه با انتشار پستی خبر از حضور هدیه تهرانی در این سریال داد.
هم گناه سریالی به کارگردانی مصطفی کیایی است که هدیه تهرانی را بعد از 8 سال به شبکه نمایش خانگی می آورد. همچنین فیلمنامه هم گناه توسط محسن کیایی و علی کوچکی به نگارش درآمده و فیلیمو سرمایه گذاری آن را برعهده دارد.

همچنین بخوانید:

پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، محسن کیایی، حبیب رضایی، رویا تیموریان، مسعود رایگان ،مهدی پاکدل ، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره آزاد، پدرام شریفی، روشنک گرامی، احسان کرمی، حسین امیدی، سوگل خلیق و مارال بنی آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمدرسول صفری، محمد موحدنیا و آی تک جاویدنژاد و ... بازیگران سریال هم گناه را تشکیل میدهند.

بازیگران هم گناه به زودی مقابل دوربین مصطفی کیایی قرار گرفته و تولید این سریال 24 قسمتی را آغاز خواهند کرد.

 

منبع: persiany

۰ نظر ۰

16 راه اثبات شده برای از بین بردن معده درد ، دل درد و اسپاسم

 

16 راه برای از بین بردن معده درد :

تقریبا هر کسی دل درد رو حداقل یکبار تجربه کرده و برای بعضی از ادمها دل درد چیزی است که زیاد اتفاق می افتد.اگر شما دل درد دارید احتمالا دلتون میخواد که هر چه سریعتر از شرش خلاص بشید. حتی دل دردهای کوچک هم ازار دهنده هستند و میتوانند تمرکز کردن شما را دچار مشکل کنند ، اینکه از شر دل درد خلاص بشید کار سختی نیست.

۰ نظر ۰

علل خشکی چشم

علت خشکی چشم:


علت خشکی چشم کاهش و کم شدن قطرات اشک و رطوبت سطح چشم می‌باشد. این اتفاق زمانی می‌افتد که اشک نتواند سطح چشم را تر(خیس) و به اصطلاح چرب کند. خشکی چشم به این دلایل اتفاق می‌افتد که چشم شما اشک کافی نداشته باشد و یا اشک‎های با کیفیت تولید نکند که می‌تواند سوزش و یا خارش را به همراه داشته باشد. این خشک شدن چشم را ممکن است فقط در بعضی از اوقات احساس کنید، مثلا زمانی که رو به روی کولر نشسته یا وقتی که از گوشی و کامپیوتر زیاد استفاده کرده‎اید.

۰ نظر ۰

طرز تهیه چند نوع غذای خورشتی

غذاهای خورشتی :

مواد لازم برای خورشت بادمجان مجلسی :

گوشت خورشی :نیم کیلو
بادمجان قلمی:6 عدد
پیاز: 1 عدد بزرگ
گوجه فرنگی:2 عدد متوسط
رب گوجه فرنگی:2 قاشق غذاخوری
نمک، زردچوبه و فلفل:به مقدار لازم
پودر لیمو عمانی:به مقدار لازم

۰ نظر ۰