سوپ ورمشیل

طرز تهیه سوپ ورمشیل:

اونم به سبک خودم، .
من پیاز و سیب زمینی و هویج رو از هرکدوم یدونه متوسط با یک تکه کدو و یدونه گوجه همه رو رنده درشت میکنم تو قابلمه میریزم.
یدونه سینه مرغ هم اضافه میکنم.
تقریبا یک سوم لیوان عدس و جو پرک میریزم.
قارچ و ذرت هم اگه داشتم میریزم.


 

دو سه قاشق آبلیمو و نمک و فلفل و زردچوبه رو هم میریزم.
آبجوش اضافه میکنم تا تقریبا مواد شناور بشن.
میذارم سه چهار ساعت بپزه بعد سینه مرغ رو در میارم ریش ریش میکنم و برمیگردونم تو سوپ.
بعد ۲ الی ۳ قاشق رب گوجه اضافه میکنم.
بعد ازینکه رب رنگش باز شد و همه مواد سوپ پخته بود اونوقت تقریبا یک لیوان ورمیشل میریزم هم میزنم که به هم نچسبه.
بیست دقیقه بعد جعفری ساطوری میریزم و زیرشو خاموش میکنم.
درش رو هم نمیبندم که جعفری سیاه نشه.

منبع : فوتافو

همچنین بخوانید : مواد اولیه لازم برای مرغ شکم پر

۰
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی