چراغ عقب جک s5

لوازم یدکی ماشین چینی

لوازم یدکی ماشین چینی

فروشگاه لوازم یدکی رویال یدک یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین فروشگاه ها در زمینه فروش لوزام یدکی وارداتی و صادراتی خودروهای چینی می باشد که شما عزیزان می توانید با استفاده از تجربه چند ساله رویال یدک اقدام به انتخاب و خرید لوازم یدکی مورد نظر خود نمائید.

فروشگاه رویال یدک در زمینه لوازم یدکی ماشین هایی اعم از چری، تیگو، ام وی ام، جیلی، برلیانس و… فعالیت می کند و شما می توانید برای اطلاع از تمامی لوازم یدکی بدنه و موتوری اتومبیل های مورد نظر خود با ما تماس بگیرید تا هر چه بهتر راهنمایی شوید.

 

 چراغ عقب چری آریزو 5

 

 

 

 

آینه بغل چپ چری آریزو 5

چراغ عقب جک s5؛چراغ های عقب بخشی از سیستم نورپردازی یک خودرو است که در پشت خودرو قرار می گیرد. معمولاً این چراغ ها به صورت جفتی (چپ و راست) هستند و انواع مختلفی برای کاربردهای مختلف دارند. چراغ راهنما یا چراغ دور زدن هم بخشی از مونتاژ چراغ عقب است. معمولاً با توجه به الزامات قانونی رنگ این چراغ ها زرد است و نشان می دهند که آیا خودرو قرار است به سمت راست حرکت کند یا چپ.

با رویال یدک همراه باشید.

چراغ دنده عقب هم بخشی از این مونتاژ است که نشان دهنده‌ی حرکت خودرو با دنده عقب است. معمولاً این قسمت از چراغ عقب (چراغ خطر) نور بیشتری دارند اما نه به اندازه‌ی چراغ جلو.

مسلماً این چراغ ها جدا از افزایش دید خودروی شما در شب یا شرایطی با نور کم شامل چراغ راهنما، چراغ ترمز و چراغ دنده عقب هستند که تمام این اجزا از جمله هشدار دهنده های حیاتی و مهمی هستند که به راننده‌ی پشت سر اعلام می کنند شما قصد ترمز گرفتن، چرخیدن یا جابجایی بین خطوط را دارید. این لامپ ها این اطمینان را ایجاد می کنند که راننده‌ی پشت سر شما زمان کافی برای کاهش سرعت و پیشگیری از تصادف را خواهد داشت.

لوازم یدکی ماشین چینی

هر یک از این اجزاء با یک لنز یا قاب پلاستیکی پوشیده شده اند که همگی روی فریم مخصوص چراغ عقب (چراغ خطر) نصب می شوند. در اکثر خودروهای امروزی از چراغ LED استفاده می شود چون این لامپ ها مشخص تر و روشن تر هستند. اما صرف نظر از اینکه در خودروی شما چراغ LED یا سنتی وجود دارد، یک نکته واضح و بدیهی است: این بخش از خودرو از اجزای بسیار مهمی است که نمی توان بدون آن از خودرو استفاده کرد.

چراغ عقب خودرو یکی از جنبه های ایمنی خودرو را تامین می کند. این چراغ لبه های عقب خودرو را مشخص می کند تا شکل و مرز خودرو برای سایر راننده ها مشخص باشد. بعلاوه این چراغ ها به سایر خودروها امکان دیدن خودرو در شرایط آب و هوایی نامساعد مثل باران یا برف را می دهند. در صورت خراب شدن این چراغ ها باید هر چه سریع تر آنها را عوض کنید. در غیر اینصورت علاوه بر جریمه های قانونی امنیت خودتان را هم به خطر انداخته اید.

منبع : فروشگاه ماشین

۰
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی